2013. május 6., hétfő


13.
avagy
pleonasztikus és permanens redundancia a kapitalizmusban
(semmiképp sem szerelmi vallomás)


Göndör ősz fürtök. Igazán mókás. Ázott kutya, lótás futás. Csókolóztunk az esőben, s kikérted magadnak, hogy mással ne tegyem. Mintha olyan lennék… abszolút nincs vízfétisem. Barna őzike szemeid vannak, de hiába mondom, hogy az őszikék becenév tökéletesen illene rád. Ellenérv a nemtetszik, s én továbblépek (talán). Hisz most sem említem meg.
Aztán meg a kínaiba futottunk. Vagy sétáltunk?  Trappolt a lábam a pocsolyában. Meg a szívem is a húzódó bőröm alatt. Mellem növekedett a büszkeségtől, hogy veled vagyok úgy, vagy mert csak mélyebben lélegzem (néha ugyanis elfelejtek melletted, s így igyekszem pótolni az elmulasztott lélegeket). Kifeszített pergamen az emlő. Mint amikor kifeszülök kínomban, s élő keresztté szelídülök. Feszülten figyeltem minden mozdulásod, s néha nem értettem miért komorodsz el. Mondtál valami csacskaságot, de én tovább mosolyogtam. Gyakran sietek, így mindig előrébb járok, de a szívem (fúj de nyálas), szóval magam magaddal vonod a múltba. Most is. Megint nosztalgiázok.
Merengek a kerengőn, s még mindig nem tudom, melyik lukon kell célt találni a 18-as villamoshoz. Megfogod a kezem és vezetsz. Megszoktad már, és ez olyan csodálatos. Szeretem, hogy a hibáimat magától értetődőnek veszed. Azt is szeretem, hogy ennek ellenére segítenél javítani a rajtuk: például tanulni küldesz, majd még másfél órát beszélünk telefonon arról, hogy hiányzunk. Kiszámoltam: egy hiányzol kimondása 1 másodperc. Másfél óra=5400 másodperc, szóval 5400 hiányzol. De ha belevesszük a szüneteket meg az ajj-okat, akkor az nagyjából leredukálódik… igen csekély számra: legyen az 20-30 között. Ha azt is beleszámítjuk, hogy gyakran a szóismétlés elkerülése végett elmondom azt is, hogy szeretlek, akkor a hiányzol ismét csökken, kb. 10-15 darabra. Persze a köszönéseket is kihagytam, de elhanyagolható számadat.
Egy telefonszolgáltató kurva sokat keres a hiányzáson és a szereteten. Ilyenkor telefonszolgáltató akarok lenni. Vagy telefon. Bár irtó undorító lehet két leszbi csöpögése. Szerencsémre ez sem érdekel, mert tényleg hiányzol=akarlak=kellesz=nembíromtovább=szeretlek=kikészítesz=megőrültem=… Hallgatnálak már. Most és mindörökké. Ámen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése